Palautusoikeus

Noudatamme Kuluttajansuojalakia ja Kuluttajaviraston verkkokauppaohjetta. Voit siis rauhassa tutustua tuotteeseen kotona, aivan kuten voisit tehdä normaalisti liikkeessäkin asioidessasi.

Verkkokaupassa myytävillä tuotteilla on 14 vrk vaihto- ja palautusoikeus.

Virheellisellä tuotteilla on aina palautusoikeus, ilman kuluja.

Palautus EI KOSKE avattuja hoitoaine-, ruoka - ja lisäravinne pakkauksia.

Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, alkuperäistä vastaavassa kunnossa ja jälleenmyyntikelpoinen. Palautuksesta vähennetään aina toimituskulut 7,00€.

Mikäli tuote ei ole käyttämätön, alkuperäistä vastaavassa kunnossa ja jälleenmyyntikuntoinen, palautuksen yhteydessä hyvitetään tuotteen hinnasta vain 50%.

Huom! Mikäli tuotteen sovittaminen vaatii pakkauksen avaamisen, voit sen huoletta tehdä. Suljettujen, läpinäkyvien pakkausten kohdalla toivomme käytettävän harkintaa.

Mikäli tuote on väärän kokoinen, tai ei muuten vastaa odotuksiasi, olet oikeutettu palauttamaan sen 14 vuorokauden kuluessa siitä kun olet tuotteen vastaanottanut. Asiakas voi avata tuotteen pakkauksen (pakkausta kuitenkaan rikkomatta) tutkiakseen tuotetta menettämättä peruutusoikeuttaan. Asiakas ei kuitenkaan saa ottaa tuotetta käyttöön. Kun palauttamisen ehdot täyttyvät, kauppasumma palautetaan palautuksen toimituskuluilla vähennettynä, vaikka tilauksesi olisi ollut ilman toimituskuluja yli 100€ tilaus, heti kun olemme vastaanottaneet palautuksen ja tarkistaneet sen jälleenmyyntikunnon.

Kuinka toimin kun palautan

Mikäli haluat palauttaa toimitetut tuotteet: täytä vapaamuotoisesti palautuksen syy mukana tulleeseen kirjeeseen/pakkauslistaan, pakkaa tuotteet toimituslaatikkoon takaisin huolellisesti ja vie laatikko lähimpään postitoimipaikkaan.

  • Olemme tehneet Postin kanssa asiakaspalautussopimuksen, joten Posti ei peri maksua palautuslähetyksestä. Ilmoitat vain postitoimipaikan virkailijalle, että kyseessä on asiakaspalautus Doggi Puoti sopimuksella.
  • Liitä mukaan vapaamuotoinen kuvaus siitä mitä palautat. Muista liittää myös tilinumerosi mukaan jotta voimme maksaa palautuksen! (Huom. Maksamme palautukset vain IBAN- tilinumeroille)
  • Palautamme sinulle maksetun kauppahinnan. Liitä palautettavaan tuotteeseen alkuperäinen pakkauslista/kuitti, johon kirjaat palautuksen syyn.  Palautuksia varten tarvitsemme tilinumerosi, jotta voimme palauttaa kauppahinnan. Mikäli olet valinnut maksutavaksi Klarna lasku, älä liitä palautuksen mukaan alkuperäistä laskua.
  • Palautukset voi tehdä myös suoraan varastolle, sovi ajankohta
  • Muilla tavoilla toimitetuista asiakaspalautuksista emme maksa palautuskuluja. (emme lunasta postiennakko, emmekä jälkivaatimus lähetyksiä)

Toimipaikkapalautus
Posti on lyhentänyt pakettien säilytysaikaa viikkoon, huolehdithan että pakettisi haetaan ajoissa ettei se palaudu turhaan ja siitä aiheutuu sinulle kuluja. Jos tilattu tuote palautuu meille siksi, että paketti on jäänyt postista noutamatta, vähennämme palautussummasta posti- ja pakkauskuluja 21,00 €

PALAUTUSOIKEUS RAUKEAA MIKÄLI:

  • Tuotetta on käytetty, se on likainen, tai siinä on esim. koiran-kissankarvoja
  • Läpinäkyvään muoviin tai muuhun tiiviiseen pakkaukseen pakattu tuote on avattu (rikkinäinen)     
  • Lemmikkien - ja ihmisten hoitoaineet, ruokapaketit ja lisäravinteiksi tarkoitettujen tuotteiden paketti on avattu. (Ruoka, makupalat, lisäravinteet, shampoot jne.


KULJETUKSESSA RIKKOUTUNEET LÄHETYKSET


Huolellisesta pakkaamisesta huolimatta kuljetuksen yhteydessä lähetykset voivat joskus vaurioitua. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote/tuotteet ovat vaurioituneet, tee noutopisteessä heti asiasta vahinkoilmoitus (postissa tai postin jakajalle). Ota sitten yhteyttä asiakaspalveluumme, niin toimitamme sinulle korvaavan tuotteen.



REKLAMAATIOT


Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, väärä tuotteiden määrä tai tuote on vaurioitunut, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta kohtuullisessa ajassa (1 viikko paketin saamisesta) Doggi Puotiin joko kotisivujemme palautelomakkeella, sähköpostilla kati @ jattilaisen.com tai puhelimella p. 050-5854136 (tavoitat parhaiten arkisin klo. 12-18, jos et tavoita puhelimella jätä viesti)